photo 1_zpsf71e6e78.png photo 2_zpsa04d1f5f.png photo 3_zps76d47384.png

piątek, 9 sierpnia 2013

wakacje!

Doczekaliśmy się :) W tym roku dość późne, ale za to bardzo wyczekane i zasłużone - wakacje! Razem odwiedzamy dwa miejsca, za którymi bardzo się stęskniliśmy. Mój czas powinien być bardziej spokojny, bo ograniczam się tylko do planów czysto wypoczynkowych. L. niestety (a może stety?) będzie musiał chwilę poświęcić na sprawy zawodowe.
Jeszcze chwila w pracy, bagaże zabraliśmy ze sobą i udajemy się w kierunku dworca. W torbie upieczone z samego rana jagodzianki oraz stecca. W tę stronę podróżujemy pociągiem nocnym, bo dojeżdżamy do moich rodziców i nie ma sensu brać drugiego samochodu. Pierwszy tydzień spędzimy nad morzem!

jeeeeej, ale fajnie było być rudzielcem :)





A wczoraj...

szefostwo zadbało o pracowników w upał :)



najlepszy krem świata, 
teraz niestety już tylko dostępny w wersji DIY
mam nadzieję, że przepis niedługo :)

Do napisania za jakiś czas!

12 komentarzy:

  1. Wypoczywajcie! ;-)
    Przywieź dużo wakacyjnych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat już od tygodnia wypoczywa nad morzem z moją rodzinką ;)

      Usuń
  2. Udanego wypoczynku!

    Jeśli to nasze morze, to napisz, dokąd pojechaliście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nasze - Bałtyk najlepszy :) Pociągiem jedziemy do Władysławowa, a potem kierujemy się do Białogóry.

      Usuń
  3. Wypoczywajcie! :)
    Ciekawa jestem kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajjjj zazdroszczę tego morza, zwłaszcza w te upały... :)
    Odpoczywajcie kochani, należy Wam się! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. My wyruszamy w poniedziałek;)
    Miłego urlopu! Wypocznijcie, bawcie się dobrze i przywieźcie mnóstwo pięknych zdjęć i wspomnień!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawcie się dobrze i odpocznijcie trochę i za mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są magnumy, są wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wypoczynku Kasiu! :) Ja liczę na to, że w tym roku i mnie nad morzem nie zabraknie, nawet jeśli miałabym pojechać we wrześniu :) Pozdrów ode mnie Białogórę :)!! Bywałam tam kilka lat temu :)! Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :) I przepraszam anonimowych czytelników za brak możliwości komentowania, jednak zalewająca mnie fala spamu zmusiła mnie do wyłączenia tej opcji. Będzie mi miło poznać Was - zarejestrowanych ;)